جک.............

جک.............

یه چیزی هست که تو اکثر خونه های هر ایرانی هست
یه مشما پراز مشما !خنده

 

اعتراف میکنم
هنوز وقتی پت و مت میبینم
نمیدونم کدوم پته کدوم مت !
شما هم ؟!خنده

 

سه تا چیز هست
که آدم به سختی فراموششون میکنه
صبحانه
ناهار
شام
قرار نیست که همش احساسی باشه :D

 

شما هم بچه بودید
چند روز بعد از مخلوط کردن خمیربازی هاتون
احساس پشیمونی میکردید ؟ :oops:

 

 

من تو خونه نقش کارآفرین رو دارم
همه کار میکنن من میگم آفرین
کلا از نقشم خوشم میاد :)

 

ملت از بیرون زنگ میزنن واسشون غذا بیارن
اونوقت من باید از بیرون زنگ بزنم
که غذامو نخورین توروخدا الان میرسم :|

 

بابام گفت:  برو به داداشت بگو ماشینو بشوره!
میگم خب خودت چرا نمیگی؟!
میگه: اونکه زبونِ آدمیزاد حالیش نمیشه شاید زبونِ تورو بفهمه
حالا من موندم بابام به اون فوش داد؟ به من فوش داد؟

یا کلا منظور نداشت؟ یا با جفتمون بود؟

شایدم به خودش فحش داده؟؟خنده

 

بابام اومده میگه چرا این سشوار باد نداره
منم گفتم لابد پنچر شده :lol:
الان داریم میریم دکتر که سشوارو از تو حلقم بیاره بیرون :|

 

داشتم جدول حل میکردم به بابام میگم: واحد پول بوسنی چیه؟
میگه: نمیدونم
میگم: مخترع کشتی بخار کیه؟
میگه : نمیدونم
از اونور مامانم میگه: بس کن بچه اینقد باباتو اذیت نکن
بابام میگه: ولش کن زن بزار سوال کنه معلوماتش بره بالا :|

 

ﭘﺰﺷﮑﺎ ﺗﻮﻧﺴﺘﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﻭ ﺗﻮﯼ ﺷﮑﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﻥ
ﻣﺎ ﻫﻨﻮز ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ گروهمونو ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﯾﻢ !
ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ گوشیمو ﺑﺒﺮﻡ ﺳﻮﻧﻮﮔﺮﺍﻓﯽ ؟!خنده

 

ﻣﻮهاﯾﺶ ﺳﭙﯿﺪ ﮔﺸﺖ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﮐﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﺪ :(
ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺳﺮ ﮐﺮﺩﻣﺶ ﺗﻮ ﮔﻮﻧﯽ ﺁﺭﺩ
ﮐﻪ بفهمه ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺷﺨﺼﯿﻪ، ﮐﺎﻣﻼ ﺷﺨﺼﯽ :D

 

” هوررراااااااااااا شاگرد اول شدم ”
اینو اول دبستان میخواستم بزارم ولی اون موقع ها اینترنت نبود
دیگه متاسفانه بعد از اون موفقیت چشم گیری نداشتم :)چ

 

 

طرح جدید فصول سال ۹۴:
بهار
تابستان گرم
تابستان ولرم
تابستان خنک!لبخند

 

اگه دیدی یه دختر تو پروفایلش از بالای کمر عکس گذاشت بدون که قد کوتاهه
اگه از بالای گردن گذاشت بدون چاقه
اگه دیدی فقط از چشماش عکس گرفته فرار کن و فقط فرار کن :|

 

ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ ﻭﺍﻡ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺭﺍ ﮐﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ
ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻄﺶ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ ﻭ ﮐﭙﯿﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ
ﺭﻓﺘﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ
ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻫﺎﯼ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﻓﻘﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ
ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎمشو ﺩﺍﺭﻡ
هیچی دیگه
الان نشستم دارم عموپورنگ نگاه میکنم :|

 

 

سلامتی هرکی مارو واسه خودمون خاســـــت
نه واســـه جذابیت بیش از حـــــدمون :)

 

وقتی ظرف ته دیگ رو میدن تو سفره دست به دست کنیم،
اون دو سه نفر اول خیلی بیشورن خنده

 

ماهی خودش حافظه ش افتضاحه
اونوقت دکترا میگن واسه تقویت حافظه هفته ای سه بار ماهی بخورین :|

 

 

یکی از فانتزیام اینه که
با لحن جدی و خسته به یه دکتر بگم : لطفا حاشیه نرو دکتر !
بعد بلند شم و از پنجره مطبش به افق خیره بشم و بگم :
فقط بگو چند روز دیگه زنده می مونم؟
لامصب خیلی کلاس داره
ولی هر سری میرم فقط شیاف مینویسه :|

 

تو خارج فقط اسکل ها میرن مدرسه
واسه همین به مدرسه میگن school :)
بازم اگه چیز جدید یاد گرفتم بهتون میگم :D

 

تو خارج فقط اسکل ها میرن مدرسه
واسه همین به مدرسه میگن school :)
بازم اگه چیز جدید یاد گرفتم بهتون میگم :D

 

 

یه دوش آب گرم
یه چای خوش رنگ
یه موزیک ملایم
من امتحان کردم هیچ فایده ای نداره
پول خوبه پول :|

 

یه سوال وجدانی از بعضی از پسرا میپرسم:
تا حالا شده یه دختر بهتون بگه :
وای تو چقدر شلوارت پایینه بیا با هم دوست بشیم؟
نشده دیگه، پس بکش بالا بی صاحابو !خنده

 

من تا الان فک میکردم GF مخفف گوجه فرنگیه
این دختر همسایمون هروقت نذری میاورد میگفت GF داری ؟!
منم تو ظرفشون گوجه فرنگی میذاشتم :|
بس که من پاک و معصومم؛ خدا حفظم کنه…

 

 

دختــــــــرا بی زحمت اون کلیپس هاتونو بدین به پسرا :|
آخه ریشاشون داره زمینو جارو میکنه،
حداقل با کلیپس جمــع کنن بزنن رو سرشون !
والاااا . . .

 

بابام دیشب اومده میگه چرا بیداری؟
میگم خوابم نمیبره بابا جون!
میگه بخواب خوابت میبره عزیزم
فهمیدید؟؟؟ خیلی هم ساده بود
اصن نمیدونم چرا به فکر خودم نرسید
شما هم از این به بعد هروقت دیدید خوابتون نمیبره، بخوابید خوابتون میبره :|

 

حققین دلایل چاقی ایرانیان را شناسایی کردند:
بخور حیفه
بخور مفته
بخور تبرکه
بخور دیگه گیرت نمیاد
بخور همین یه امشبه از فردا نخور
بخور مگه سالی چنبار تولده
بخور عیده
بخور عروسیه
بخور جشنه
بخور عید فطره بعد یکماه
بخور فردا میخوای روزه بگیری
بخور شیرینی نامزدیه
بخور شیرینی زایمانه
بخور میخوای درس بخونی
بخور دیگه اومدیم بیرون خوش بگذرونیم
بخور اومدی مهمونی تو خونه خودت نخور ، و …

 

پسره پست گذاشته:
چگونه بعد از ازدواج از یک دختر قرتی و سوسول یک زن واقعی بسازیم؟!
یکی نوشته بود:
به نام خدا، کمربند
بعد یه دختره کامنت گذاشته:
اگه پسرای این دوره زمونه چیزی به نام کمربند میشناختن که شلوارشون رو آسفالت نبود !
ماشالا همه حاضرجوابن آفرین :|

 

 

یه لیمو با مامانش میره بیرون، وسط راه به مامانش میگه:
مامان؟! آبلیمو دارم :lol:
بی مزه هم خودتونین !

 

من که میدونم چه دسته گلی به آب دادی،
میخوام از زبون خودت بشنوم !
قدیمی ترین تاکتیک اعتراف گیری مادرا از بچه ها در طول تاریخ :)

 

 

مارو تو شوک نشون میدن
تورو تو قلم چی ، هــه
عمــو خیلی فنچی
اووف لامصب چقد شاخ بودن بهم میاد :D

شاعر شدم عا

 

مامانم زنگ زده میگه سر راه نوشابه بخر
میگم چه رنگی ؟
میگه هر رنگی که دوست داری فقط زرد باشه :|

 

میگن عشق اینجوری تعریف شده
ع : علاقه
ش : شدید
ق : قلبی
ولی
میتونس اینجوری باشه
ع : عکست
ش : شبیه
ق : قورباغه س
خخخخخ والا مگه همه چی عاشقانست :)

 

ﻻﻣﺼﺐ ﺍﯾﻦ توافق هسته ای ﭼﻘﺪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔذﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﻣﻠﺖ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺁﺑﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﻣﯿﺰﺩ :|

 

جوک گذاشتم
طرف کامنت گذاشته: خخخخخگخخخخ
بهش گفتم اون گ اون وسط چی بود؟
میگه از شدت خنده گ.وزیدم :lol:

 

یه بار ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻻیک ﺯﺩﻡ
ﺳﯽ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﺴﻴﺞ ﺩﺍﺩ ﮔﻔﺖ ﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺑﮕﻮ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻧﮑﻨﻪ :|

 

پسره پست گذاشته: فقط یه دونه مخـــاطــب خـــاص دارم
فقط ۱۵تا دختر کامنت گذاشتن: عزیزم مرسی که فقط با منی :|

خندهخندهخندهخنده

لبخندلبخندلبخندلبخند

چشمکچشمکچشمکچشمک

مهر شدهمهر شدهمهر شدهمهر شده

 


نظرات شما عزیزان:

م.16
ساعت11:08---5 فروردين 1395


تنها
ساعت17:39---12 شهريور 1394
عالی

محمد
ساعت15:18---12 شهريور 1394
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:, ] [ 10:57 قبل از ظهر ] [ ❤°o.O نــســیــمــ O.o°❤ ]

[ ]

، عکس عاشقانه جدید
کد موس
پردهی ورودی . هذایت به بالا

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا

بارش حباب قلب
کد حباب و قلب